Analiza Ryzyka w firmie
Analiza Ryzyka to wykonanie audytu w siedzibie zamawiającego oraz opracowanie i przekazanie raportu w formie dokumentu.
Możemy go wykonać po raz pierwszy lub zaktualizować istniejący dokument, jeżeli został wykonany w przeszłości.
WYKONUJEMY AUDYTY I OPRACOWUJEMY
DOKUMENT ANALIZY RYZYKA
DLA FIRM RÓŻNYCH BRANŻ.
Do przeprowadzenia audytu potrzebne będą informacje oraz rozmowy z osobami reprezentującymi:
-
sprawy organizacyjne – informacje o lokalizacji pomieszczeń, środki zabezpieczeń, podział obowiązków i odpowiedzialność osób, polityka kluczy, dostęp do pomieszczeń
-
sprawy techniczne – informacje o archiwizacji danych, zabezpieczeniach sprzętowych czy programowych
-
sprawy pracownicze – informacje o wykorzystywanym na stanowisku oprogramowaniu, dokumentach papierowych i ich obiegu
-
dział gromadzący dane klientów i współpracowników – informacje o wykorzystywanym na stanowisku oprogramowaniu, dokumentach papierowych i ich obiegu
-
dział gromadzący dane uczniów oraz ich rodziców (w przypadku instytucji tj. placówki oświatowe) – informacje o wykorzystywanym na stanowisku oprogramowaniu, dokumentach papierowych i ich obiegu
CZAS REALIZACJI AUDYTU 3-5 GODZIN
Czas realizacji audytu na miejscu jest regulowany na podstawie, ilości pracowników, wielkości placówki czy ilości jej oddziałów ok. 3-5 godzin.
Po zebraniu informacji następuje weryfikacja ilości danych potrzebnych do realizacji raportu; niekiedy potrzebna jest dodatkowa informacja w postaci wysłanych pytań. Czas na wykonanie raportu jest ustalany indywidualnie.
Prosimy o kontakt:
61 30 70 750 lub kontakt@rodogrupa.pl
Czekamy na Twoją FIRMĘ!